پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فروش فوق‌العاده سایپا و حرکت عجیبش در سال جدید؛ کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد!

  • کد خبر: ۱۰۵۳۰۳
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
  • ۶
فروش فوق‌العاده سایپا و حرکت عجیبش در سال جدید؛ کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد!
گروه خودروسازی سایپا، اولین فروش فوق‌العاده چهار محصول خود در سال جدید را هم در راستای اجرای چهارمین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی (برای سه محصول) جمعیت از ۹ صبح امروز (دوشنبه) به مدت دو روز به مرحله اجرا گذاشته است. نکته قابل توجه این است که خودرو‌های کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این گروه صنعتی از امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال ۱۴۰۱ را برای چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا SX موتور M ۱۵ و سایپا SE ۱۵۱ موتور M ۱۳ به مرحله اجرا در می‌آورد.

مشتریان از ۹ صبح امروز به مدت دو روز (بصورت شبانه‌روزی) فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت کنند. بر این اساس موعد تحویل خودرو‌ها حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی است. اما نکته حائز اهمیت موضوع، اینجاست که خودرو‌های تحویلی برای دو محصول کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد.

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد. فهرست مشتریان نهایی از طریق همان سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.

لازم به ذکر است که همزمان با این طرح، چهارمین طرح حمایتی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای سه محصول (کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و تیبا SX) به اجرا در آمده است.

فروش فوق‌العاده سایپا و حرکت عجیبش در سال جدید؛ کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد!

در این طرح حمایتی (مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ ١٩ آبان ١٤٠٠) که خودروسازان آغاز کرده‌اند، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد باشد، فراهم شده است؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط رسیده باشد، بیش از ظرفیت فروش باشد، منتخبان به روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذی‌ربط برسند، امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد بود.

متقاضیان این طرح نیز با مراجعه به آدرس اینترنتی سایپا می‌توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند. بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد خوشبخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
1
0
سلام عزیزم نحوه ثبت‌نام متقاضیان چیه بما گزارش بدهید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
2
2
برای ایجاد تقاضا کاذب ،،،عرضه را مختل کردن ،،،،کجا دنیا ماشین سال قبل را تحویل می‌دهند.دولت وظیفه نظارت دارد،،،نظارت بر چر خه تولید توضیع و مصرف،از وظایف دولت است.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
0
دیگه تقلب و مکر و حیله بالاتر از این که خودرو ساز به اجبار از متقاضیان ثبت نام خودرو بخواهد در فرم ثبت نام اعلام کنند که با دریافت خودرو مدل سال ۱۴۰۰ که در ششماهه سال آتی تحویل می گردد مخالف نیستند .
خدا بدادمان برسد . اینم دولت مردمی
که مردمی نیست بلکه دولت مردنیست
بلاش آبادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
0
0
جالبه از یه طرف داد میزنید ماشین هاش خوب نیستند بعد همه خانوادگی ثبت نام میکنید
بلاش
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
0
0
جالبه از یه طرف داد میزنید ماشین هاش خوب نیستند بعد همه خانوادگی ثبت نام میکنید و همین آدمهایی که میگن پول نداریم سریع پول رو واریز میکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
کلاه گشادی که سر خریداران کوبیک و تیبا در سال ۱۴۰۱ رفت فروش خودرو در خرداد ۱۴۰۱ اما مدل آن مربوط به سال قبل یعنی ۱۴۰۰ در کجای دنیا با مردم اینگونه رفتار میکند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->